Mr.PS

我是一坨没有杀手的感情

【后几p滤镜,滤镜比我会画画_(:з」∠)_】


And then i gave you my eyes




于是我把眼睛送给了你




to see all the colors




让你能看见所有的色彩




and then i gave you my ears




于是我把耳朵送给了你




to hear all the sirens




让你能听见海妖们的歌声




and then i gave you my heart




于是我把心脏送给了你




to fill in the emptiness in your chest




让你能填满胸口的空虚




and then i gave you my brain




于是我把大脑送给了你




so that you can learn to love




你便能去学会如何去爱

评论(2)

热度(11)